Subject: FW: Riigitee ajutine liikluskorraldus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 09:14:22 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 11:25 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Riigitee ajutine liikluskorraldus

Tere

Koostame projekti riigitee nr 20143 Rapla-Aranküla tee kaitsevööndisse km
0,03-0,08. Ja olete varem sellele väljastanud projekteerimistingimused.
Lisan manusesse.

Tehnovõrk on kavandatud riigitee kõrval paiknevale munitsipaalmaal asuvale
kergliiklusteele. Kuid vallalt on tulnud soov kerliiklustee sulgemise
ajaks suunata jalakäijad riigi teele ning riigitee osaliselt sulgeda.

Seega küsimus. Kas see on põhimõtteliselt võimalik ja millised tingimused
riigitee osaliseks sulgemiseks (projekt, kooskõlastused, teavitamine,
reguleerijad?) Peavad olema täidetud.

Lugupidamisega

Robert Raag

diplomeeritud soojusenergeetikainsener, tase 7

+372 51 47 725