Subject: Liikluskorraldus Orgita Olerexi juures
From: "Karl Erik Miller" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 16:39:13 +0300

Tere

Pöördun teie poole murega, et meie ettevõtte tanklast on sisse- ja
väljasõit maantee poolt suletud (pilt manuses). Enne projekti algust käis
küll üks ehitaja esindaja tanklaga tutvumas, et kaardistada olemasolevaid
ehituslike probleeme hoones hilisemaks võrdluseks, kuid rohkem meile
sellest projektist infot pole tulnud.

Sooviks nüüd aga aru saada, et mis siis on Transpordiameti plaan antud
tankla piirkonnas. Sooviks ehitaja kontakti, kes tegeleb Päädeva-Orgita
lõiguga ning selle projekti viimast versiooni, et saaks ka aimu, kuidas
liikluskorraldus projekti lõppedes tankla juures olema hakkab.

Tervitades

Karl Erik Miller

Arendusjuht

AS Olerex

Tel: +372 56933295

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://ecoforce.olerex.ee/>

P   Säästa loodust – mõtle enne, kui prindid!

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi
saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te
olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt
saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.