Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH algatamata jätmise kohta KOOSKÕLASTUS
From: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 08:56:02 +0200

Tere

Saadan Saue VV kirja registreerimiseks.

Parimate soovidega

Marge Kelgo

Projektijuht

Projekteerimise üksus

5349 9226

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 12, 2024 3:42 PM
To: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja 
Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH 
algatamata jätmise kohta KOOSKÕLASTUS

Kooskõlastus Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja 
Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH 
algatamata jätmise kohta

Käesolevaga kooskõlastame OÜ Reaalprojekti töö nr P24015 „Riigitee nr 11 
Tallinna ringtee Kanama viadukti ümberehitamine ja Rahula kogujatee projekti 
koostamine“ töö osa nr P24015-2 „Rahula kogujatee“.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: amphora=[email-masked] 
<mailto:amphora=[email-masked]> 
<amphora=[email-masked] 
<mailto:amphora=[email-masked]> > On Behalf Of 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sent: Thursday, December 12, 2024 2:51 PM
To: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja 
Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH 
algatamata jätmise kohta seisukoha küsimine

Menetluse "Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja 
Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH 
algatamata jätmise kohta seisukoha küsimine" raames anti teile ülesanne 
"12.12.2024".
Tähtajaga: "30.12.2024

Vaata <https://sauevv.amphora.ee/?type=12&itm=1217945&proc=0&proc_id=206935> 
<http://email.mg.sauevald.ee/o/eJxMzEFOBCEQRuHTNDtJUUBTLFgY40F-rGKmoz0aepzzm145eevvaQNCrc5aKDERFcnFXVsMShQCzIoWGfVjzVlT7FiVO0Hc1pg4BT7LlItXsnV0kgwIDelLov3iD_zaA1_qzdxux4GLvWzalvjGHhhcWfoQq4wchdOpsP9cvyd85bzEdzfbdtNpn75P3HS37bjbXBI9n-_t9R-5R-O_AAAA__8VjD9Z>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.