Subject: Vs: küsimus
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: 'Äriklienditugi' <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 12:37:39 +0200

Tere

Terviseamet ei soovi paberil saatelehtede tagastamise/ Pallasti tn 28
järeletulemise teenust 50 euro eest kuus.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

794 3517 | 5649 9145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Äriklienditugi <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 12. november 2024 10:42
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseamet kasutab ärikirja lisateenust: Paberil saatelehtede tagastamine
(1x kuus).

Soovime täpsustada, kas teil oleks antud teenuse vastu huvi ka siis, kui
hinnaks kujuneks alates 01.01.2025 50 eurot ja te peaksite saatelehtedele
ise kord kuus aadressile Pallasti 28, Tallinn järele tulema.

Lisame infoks, et kuna eeltoodud lisateenuse tegevus on Omniva jaoks
kulukas ja manuaalne, siis on antud muudatused kahjuks vältimatud.

Vabandame ebameeldivuste pärast ja jääme ootama tagasisidet!

Parimate soovidega,

Katrin

äriklienditoe spetsialist

[email-masked]

+372 664 3444

Kliendikeskus

Omniva Eesti

Pallasti 28 10001 Tallinn

www.omniva.ee

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.