Subject: Kutse piiride looduses kättenäitamisele - Maidla küla Kraavi katastriüksuse jagamine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 19 May 2025 08:52:09 +0300

Tere

Teatan Raplamaal Märjamaa vallas Maidla külas Teie valitsemisalasse 
kuuluva 11167 Ellamaa-Koluvere tee katastriüksusega (42701:002:0960) 
piirneva Kraavi katastriüksuse jagamisest. Kutsun Teid ühise piiri 
looduses kättenäitamisele. Kutse koos piiriandete failiga on lisatud 
käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.