Subject: Dokumendi nr 16-7/22-18228-066 edastamine
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, "KLIIMAMINISTEERIUM" <[email-masked]>,REGIONAAL- JA PÕLLUMAJANDUSMINISTEERIUM <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Tallinna Kesklinna Valitsus" <[email-masked]>,Tallinna Põhja-Tallinna Valitsus <[email-masked]>, "Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet" <[email-masked]>,
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 09:09:02 +0300

Tere!

Edastame Teile dokumendi 16-7/22-18228-066 “AS Utilitas Tallinna Soojus
soojuspumba mereveetorude trassi täiendatud hoonestusloa taotluse muutmise
taotlusele arvamuse küsimine.”

Lugupidamisega

 	Adeele Vesingi
ehitusosakonna peaspetsialist
&#43;372 667 2135 | [email-masked]
www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn	
Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna.
Kokkupakitud kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt: 
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachmen
ts/%242y%2410%24zeQv4ZOaHSWqIgmetBQXfetkRUMf.q5ycUprYmQQtXAFdRL0pQq
Link on aktiivne 2 nädalat
Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_22-18228-066.pdf (0.33 MB)
Adressaatide nimekiri.pdf (0.08 MB)
HL taotluse muutm täpsustus_26082025 (1).asice (11.98 MB)
Utilitas_merevee_soojuspumbajaama_kmh_eelhinnang_01092025.asice (12.34
MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_22-18228-066.asice (24.71 MB)