Subject: "Järva maakond, Türi vald, Piiumetsa küla, riigitee 15206 Lõõla - Piiumetsa km 4,955 ja Orumetsa tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-26-11 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 10:31:15 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Järva maakond, Türi vald, Piiumetsa küla, riigitee 15206 Lõõla –
Piiumetsa km 4,955 ja Orumetsa tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“ töö
nr PP-26-11 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

OÜ Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi (registrikood 10033667) tellimusel on
Teelahendused OÜ koostanud korrigeeritud töö „Järva maakond, Türi vald,
Piiumetsa küla, riigitee 15206 Lõõla–Piiumetsa km 4,955 ja Orumetsa tee
ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärk on rajada RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsutee Türi metskond 4 kinnistule (katastriüksus 93701:001:0490).

Teadmiseks, projekt on Transpordiameti poolt juba varasemalt
kooskõlastatud. Erakinnistu omaniku vastuseisu tõttu nähtavuskolmnurga
ulatuses metsa ja võsa raiumisele on korrigeeritud liitumisnähtavuse
kolmnurga parameetreid. Muudatus on eelnevalt kooskõlastatud
Transpordiameti esindaja Herkki Rõõmuga ning selle kohaselt on
liitumisnähtavus vasakule 5 × 150 m. Muus osas on projektlahendus jäänud
muutmata.

DIGI-projekti saab alla laadida järgmiselt lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/v7l8ox1asymxcd29oggw6/PP-26-11_Orumetsa-tee
-RMK.zip?rlkey=5rbgy3n1uodkcegkbgdl7jisj
<https://www.dropbox.com/scl/fi/v7l8ox1asymxcd29oggw6/PP-26-11_Orumetsa-te
e-RMK.zip?rlkey=5rbgy3n1uodkcegkbgdl7jisj&dl=0> &dl=0

Arvestades, et projekt on juba varasemalt Transpordiameti poolt
kooskõlastatud ning käesolevad muudatused puudutavad üksnes
liitumisnähtavuse parameetreid, palume teie tagasisidet esimesel
võimalusel.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]