Subject: Telia Eesti AS vastus Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 08:58:40 +0300

Teie  18.05.2026 nr 8-1/26-055/8622-1

Meie 19.05.2026 nr EC.1-5.1/710-1

Transpordiamet Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku 
ehitusprojekti projekteeritavas alas paiknevad Teliale kuuluvad 
sideehitised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Tegutsemiseks siderajatiste kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia „Ehitajate 
portaal“  <https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia 
teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Margus Kantsik
füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 18, 2026 3:03 PM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; AS Gaasivõrk 
<[email-masked]>; aktsiaselts Tartu Veevärk <[email-masked]>; 
Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked]>
Subject: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee km 125,8 ristmiku ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-055/8622-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .