Subject: RE: Vastus
From: "Kutsekoda" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Maarja Allmaa" <[email-masked]>
Cc: "Maris Saarsalu" <[email-masked]>,Marju Põld <[email-masked]>, "Kutsekoda" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 14:28:43 +0200

15.03.2024 nr 1-3/10

Tere

Saadan SA Kutsekoda juhatuse liikme korralduse Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti esindaja nimetamise kohta Arhitektuuri, Geomaatika, 
Ehituse ja Kinnisvara Kutsenõukogus.

Lugupidamisega

Erika Vehm

Kutseregistri spetsialist

Tel +372 679 1711

Mustamäe tee 16, Tallinn 10617

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 11:39 AM
To: Kutsekoda <[email-masked]>
Subject: Vastus

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile 
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti esindaja Arhitektuur, Geomaatika, Ehitus ja Kinnisvara 
Kutsenõukogus, mis on registreeritud 13.03.2024, numbriga 1-9/2024/0323.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 667 2000