Subject: C-287/25 kuni C-289/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 13:44:04 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/234
Kohtuasja number: C-287/25 kuni C-289/25
Vastuse kuup�ev: 10.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: emaettev�tjate ja t�tarettev�tjate suhtes kohaldatav 
maksustamiss�steem; eri liikmesriikide ema- ja t�tarettev�tjate �hine 
maksustamiss�steem; kahjumi mahaarvamine maksustatavast tulust; 
maksusoodustused; samasse kontserni kuuluvate �ri�hingute maksustamine; 
�hine maksukohustuslane; �hine maksustamiss�steem
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 54

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8175

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium