Subject: Laserite ja võimsate valgustite kasutamine kasutamine Alatskivil 12-13.10 valgusetendusel
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 17:36:05 +0300

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime  taas lasereid kasutada, seekord Alatskivi
lossi juures alljärgnevalt:

                09.10.2024 20.00 – 02.00 10.10.2024 – paigaldus ja
testimine, ainult 15W ja põhisuunaga kirdesse. Ehk siis lossi eest ja
enamasti joonistame lossi peale. Üksikud kiired võivad siiski kohati ka
üle lossi minna

                10.10 2024 20.00 – 04.00 11.10.2024 – paigaldus ja
testimine, kõik laserid ja valgustid

                11.10 2024 20.00 – 04.00 12.10.2024 – programmeerimine,
kõik laserid ja valgustid

                12 ja 13.10 18.00 – 22.00 – etendused

Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 (joonisel märgitud
sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi mõlemal põhisuunal (kirdesse ja edelasse)

                b.            OPTLaser WP 30000(joonisel märgitud
punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga

max 60 kraadi

c.            Ayrton Cobra (joonisel märgitud kollasega) tõusunurk max 90
kraadi, põhisuund edelasse. Ehk lossi tagant ettepoole...

Toote link: https://www.ayrton.eu/produit/cobra/

LIGHT SOURCE

Luminous flux: 386,000 lux at 20 m

3 Series – Source 260 W - 6500 K

Lux at 20 m 386,000

Native CRI greater than 65

Zoom aperture 0.6° to 23°

Frontal Lens   170 mm

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.