Subject: RE: Vastus päringule
From: Jüri Altnurme <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: MTÜ Püünsi Külaselts <[email-masked]>, "Jaan Marjundi" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 14:13:15 +0300

Tere,

Ajaline piirang parkimisele võiks olla 30min.

Lugupidamisega,

Jüri Altnurme

Haldusjuht

Harju Tarbijate Ühistu

Saku tn.6, 11314, Tallinn

Tel.nr.: +372 66 99 801

GSM:    +372 50 57 354

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 10:47 AM
To: MTÜ Püünsi Külaselts <[email-masked]>; Jaan Marjundi 
<[email-masked]>; Jüri Altnurme <[email-masked]>
Subject: Vastus päringule

Tere

Täname pöördumast ja probleemist teavitamast. Parkimise mure on arusaadav. 
Transpordiamet on valmis omalt poolt parkimist reguleerivad ajalise 
piiranguga märgid paigaldama. Parkimiskorra rikkumist on õigus menetleda 
kohalikul omavalitsusel ja politseil. Palume Coopilt infot, mis see sobiv 
ajaline piirang parkimiseks olla võiks. Palun Info edastada otse

Lugupidamisega

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg> 
Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee