Subject: Selgitustaotlus: KIOS kohaldamine
From: "Olger Kaelep" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 17:02:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitan selgitustaotluse krediidiinkassode ja -ostjate seaduse (KIOS) 
kohaldamise kohta (manuses). Palun andke teada, kui seoses 
selgitustaotlusega tekib küsimusi – olen hea meelega valmis neid arutama.

Lugupidamisega

Olger Kaelep

Olger

Kaelep

Vandeadvokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

+372 5815 0160

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal

Advokaadibüroo TEGOS AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.