Subject: Riigivara kord
From: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>
To: "Prokuratuurid info - PROKS" <[email-masked]>, "info - AKI" <[email-masked]>, "Info - EKEI" <[email-masked]>,Registrite ja Infosüsteemide Keskus - RIK <[email-masked]>, "Patendiamet - EPA" <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - RIT" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 19:15:34 +0300

Tere

Rahandusministeeriumi ühisosakond on koostanud Justiits-ja
Digiministeeriumi jaoks uue riigivara korra projekti. Kehtiv kord on
kehtestatud 13. novembri 2017 käskkirjaga nr 127 ning korra uuendamise
vajadus tuleneb JDM struktuuri muutusest (digivaldkond) ja mõningate
menetluste lihtsustamisest.

Palun korra projektiga tutvuda ning esitada arvamust korra projektile.
Ootan teie tagasisidet kolme nädala jooksul (10.07). Küsimuste korral
palun pöörduge Kristo-Taavi Ruus poole ( <mailto:[email-masked]>
[email-masked]).

	Kristo-Taavi Ruus
osakonnajuhataja | Ühisosakond
59194375|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee> www.fin.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.