Subject: Tegelike kasusaajate andmete ligipääs alates 10.juuli 2026 / Access to beneficial ownership data from July 10, 2026
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 17:47:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea e-äriregistri lepinguline klient

Soovime teada anda, et muutuvad e-äriregistris tegelike kasusaajate 
andmetele ligipääsu õigused. Täpsemalt saate muutusest lugeda 
<https://www.fin.ee/uudised/rahandusministeerium-uuendab-tegelike-kasusaajate-andmete-kasutamise-korda> 
Rahandusministeeriumi pressiteatest ja  <https://abiinfo.rik.ee/node/366> 
e-äriregistri abiinfost.

Teie lepingule on Rahandusministeerium eelhinnanguga määranud ligipääsu 
tegelike kasusaajate andmete pärimiseks e-äriregistri portaalis 
üksikpäringutega, andmed on jätkuvalt tasuta.
Küll aga peab teie lepingu administraatorkasutaja ise määrama igale 
kasutajatele, kel teie hinnangul peab ligipääs tegelike kasusaajate 
andmetele olema, vastava õiguse e-äriregistri lepinguhalduses, vaikimisi on 
kõigile kasutajatele ligipääs piiratud. Õiguste lisamist saavad 
lepingupartneri administraatorkasutajad teha alates juulist 2026.

Täpsemad juhised ja selgitused lisame abiinfosse jooksvalt.
Sisuliste küsimuste korral saab kirjutada Rahandusministeeriumile aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Samuti muutuvad alates 10.07.2026 vastavalt ka päringusüsteemide kasutamise 
üldtingimused. Uuendatud üldtingimuste info avaldatakse hiljemalt 10.06.2026 
abiinfo veebilehel.

Rahandusministeerium korraldab muudatuste teemal 15. juunil ka infopäeva. 
Infopäeval osalemiseks on vajalik 
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=0pjgj41C1EuYA3GV_pbw4sDyPJeGvKJAnyk2ER46Yf5URDdGRlgwOFJWVVRSNUlZM1dHVzlUNjlRSS4u&route=shorturl> 
eelregistreerimine (osalejate arv piiratud).

Heade koostöösoovidega

e-äriregister

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Dear contractual client of e-Business Register,

We would like to inform you that the access rights to beneficial owner data 
in the e-business register are changing. You can read more about the change 
in the 
<https://www.fin.ee/en/news/ministry-finance-updates-rules-use-beneficial-ownership-data> 
press release of the Ministry of Finance. and from 
<https://abiinfo.rik.ee/en/node/366> e-Business Register Help Portal.

The Ministry of Finance has pre-assessed your contract to allow access to 
query the data of the actual beneficiaries through individual queries on the 
e-Business Register portal; the data will continue to be free of charge.
However, the administrator user of your contract must assign the 
corresponding rights to each user who, in your opinion, should have access 
to the beneficial owner data in the contract management of the e-business 
register; access is restricted to all users by default. The administrator 
users of the contract partner will be able to add rights starting in July 
2026.

We will add more detailed instructions and explanations to the help 
information on an ongoing basis.
For substantive questions, please contact the Ministry of Finance at 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

The general terms and conditions for the use of query systems will also 
change accordingly starting from 10.07.2026. The updated general terms and 
conditions will be published on the Help Portal no later than 10.06.2026

Kind Regards,
Centre of Registers and Information Systems
[email-masked] <mailto:[email-masked]>