Subject: RE: Hooldamata teed
From: "Avo Rahu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 10:44:47 +0300

Tere!

Kõik aina kordub (vt allpool e-kiri 19.03.2024). Eriti rõhutatakse, et
tolmukaitse töötlusega teelõikudel on tugevad löökaugud, muus kruusatee
osas on tee treppis ja rööpasse sõidetud.

Ps. Miks neile kirjadele me kunagi vastust ei saa?

Lupidamisega

Avo Rahu 51 34 627

Pärnumaa ÜTK

vanemlogistik

From: Avo Rahu [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, March 19, 2024 4:30 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Hooldamata teed

Tere!

Pärnumaa põhja liinigrupi bussijuhid kaebavad halbadest teeoludest
riigiteel nr 19210 Uduvere – Suigu – Nurme. Kruusatee on tugevalt auklik,
eriti Lepplaane ja Võlla külade vaheline lõik.

Lupidamisega

Avo Rahu 51 34 627

Pärnumaa ÜTK

vanemlogistik