Subject: vandetõlgi küsimus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 16:22:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, sooviks teada, kas Eestis on sarnane asutus: see on Guatemala
Vabariigi asutus, (Kesk-Ameerika)
<https://www.devex.com/organizations/institute-of-public-criminal-defense-
instituto-de-la-defensa-publica-penal-idpp-guatemala-211320>

<https://www.devex.com/organizations/institute-of-public-criminal-defense-
instituto-de-la-defensa-publica-penal-idpp-guatemala-211320> Inglise
keeles võiks olla: Institute of Public Criminal Defense = An autonomous
institution with technical and functional independence, which provides
free legal defense service in the criminal field.

<https://www.devex.com/organizations/institute-of-public-criminal-defense-
instituto-de-la-defensa-publica-penal-idpp-guatemala-211320>
See on mõeldud isikutele, kes seisavad silmitsi kriminaalmenetlusega ja
vajavad kaitsja abi või õigusnõustamist.

Teenuse sihtrühm on järgmine:

*	Kriminaalmenetluse all olevad täisealised isikud.
*	Seadusega konflikti sattunud lapsed ja noorukid.
*	Põlisrahvastesse kuuluv elanikkond (etniliste kaitsjate teenus).
*	Juhtumite menetlemine soolise võrdõiguslikkuse lähenemisega.

Ette tänades ja tervitades,

Andrea Bochese

Vandetõlk AB OÜ

Andrea Bochese (MA)

Sworn translator

(et-it-et / es-it-es / et-es)

Mobile phone: +372 56563724

Reception: M-F 11:00 - 15:00

Luisa tõlkebüroo, Rotermanni 7, Tallinn 10111

Web page: www.translators.ee <http://www.translators.ee>

Chamber of Sworn Translators: www.vandetolgid.ee
<http://www.vandetolgid.ee/>

Estonian Ministry of Justice: https://www.just.ee
<https://www.just.ee/en/legal-services/sworn-translators>