Subject: [JIRA] (SFOSHD-14335) Pöördumise - SFOS-i kasutajakonto loomise volitus - sulgemine
From: "SFOS kasutajatugi" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:15:00 +0300

Sinu pöördumine SFOSHD-14335 on saanud lahenduse -  Lahendatud

Pöördumine teema: SFOS-i kasutajakonto loomise volitus.

Lahendus:

Tere

Kertu Miidu´le on RA kasutajaõigused antud ning teda on sellest e-kirja teel 
teavitatud.

Meeldivat päeva soovides

SFOS kasutajatugi

Pöördumise sisu:

Tähelepanu! Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke 
ja faile mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

 	 Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja 
korral palume linke ja faile mitte avada.Tere!
Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.
Pealkiri: SFOS-i kasutajakonto loomise volitus
Registreerimise kuupäev: 28.08.2025
Registreerimise number: 1.1-8/2187-1
Lugupidamisega
Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

  _____

See kiri on süsteemi poolt automaatselt loodud. Kui Sul tekib küsimusi, 
pöördu SFOS kasutajatoe poole [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või 5906 
5278

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.