Subject: 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maanteel valgustite asendamine
From: Silver Knäzev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Roman Bondarenko'" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 16:26:57 +0300

Tere

Palume Transpordiameti kooskõlastust Harku vallas Vääna-Jõesuu külas 11390
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maanteel km 18,1-19,18 olemasolevate
naatrium valgustite asendamiseks uute leedvalgustitega.

Töö on tellitud Harku vallavalitsuse poolt. Manuses projekti seletuskiri,
valgustusarvustus, piirkonnakaart ja valla tehnilised tingimused.

Kuna projekteerimis- ja ehitustööde tähtaeg on ette antu üsna minimaalne
ja valgustite tarneajad on üsna pikad, siis palume Teil võimalusel
kiiremat tagasisidet.

Suured tänud ette

Parimate soovidega

Silver Knäzev
Edites OÜ
+37256500790

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu