Subject: Fwd: Projekti kooskõlastus
From: "Anne Visnapuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 08:53:19 +0300

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 24. aprill 2024 kell 08:37
Subject: Re: Projekti kooskõlastus
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti 
https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Siinkohal ka vastused märkustele:
1. Jah, asukoht sai märgitud valesti, tegemist riigitee nr 39 km 1,103 
asukohaga.
2. Geoalus sai nimetatud mahasõidu osas uuendatud, seega puudub vajadus 
näidata sinisega projektlahendust. Vastav muudatus projektjoonisel.
3. Geoalus uuendatud.
4. Lisatud katendi ristlõiked ning seletuskiri.
5. Nõlvus on näha asendiplaanilisel joonisel. Jalgtee jääb samale kõrgusele 
olemasoleva teega.
6. Olemasolev liikluskorraldus näidatud joonisel.
7. Lisatud kinnistu piirid.
8. IKÕ joonis on lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anne Visnapuu
Projekteerija
53484371

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 5. aprill 
2024 kell 10:54:

Tere,

Seonduvalt meile kooskõlastamiseks esitatud projekti kohta mõningad 
küsimused-märkused:

1.	Kooskõlastamise taotluse juures on  näidatud Maa-ameti plaanil teine 
asukoht, kui seda kujutab projekteeritud kokkupuute koht.

Eeldan, et me räägime siiski riigitee nr 39 km 1,103 asukohast.

Teie poolt märgitud asukoht: 
Eeldatava asukoht riigiteel

2.	Joonistel ei ole märgitud, mida tähistab sinise värviga tähistatud 
lahendus riigitee, JJT ja mahasõitude osas. Mis projektiga on tegemist, 
vastav märge viide.

3.	Riigitee 39 ja JJT riigitee teemaal on täna siin välja ehitatud. Siduma 
peab projekti olemasoleva olukorraga. Geoalusel see ei paista kajastuvat.

4.	Projekti osas ei ole lõiget selle konstruktsiooni osas, ei ole 
seletuskirja.

5.	Kuidas JJT nõlvus tuleb, riigitee teemaal liitumiskoha kõrval on truup.

6.	Olemasolev liikluskorraldus tuleb siduda projekteeritud osaga 
(liikluskorraldusvahendid ja nende asetus täna)

7.	Kinnistu piire ei ole joonistel

8.	Riigitee teemaa kinnistule JJT osa projekteerimisel ja liitmisel 
olemasoleva JJT-ga tuleb esitada projekteeritud osa kohta  IKÕ joonis.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 3, 2024 11:06 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastus

Tere!

Oils OÜ koostab Devalko OÜ tellimusel Markuse maaüksuse teede osa projekti. 
Nimetatud projektiga rajatakse kergliiklustee olemasoleva Müta tee äärde. 
Kergliiklustee saab alguse riigimaantee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee ääres 
olevalt kergliiklusteelt. Sellega seoses sooviksime Transpordiameti 
kooskõlastust. Lisan väljavõtte projektist ning asukohaskeemi Maa-ameti 
kaardil.

Projektjoonised asuvad aadressil:

https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Lugupidamisega

Anne Visnapuu

Projekteerija

53484371