Subject: FW: päring
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 11:18:54 +0300

From: Jekaterina Tšernova <[email-masked]>
Sent: Friday, October 10, 2025 10:54 AM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: päring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen rus.postimehe ajakirjanik. Lugeja pöördus meie poole seoses sellega,
et üks Sillamäe perearst oli 3 aasta jooksul tema tervise andmeid vaadanud
terviseportaalis. Lugeja ütleb, et tal on teine perearst ja temaga ta ei
ole kuidagi seotud. Võib olla see on seotud poliitikaga, kuna nad on
poliitilised konkurendid. Lugeja on juba pöördunud AKI poole.

Leidsin AKI artikli
<https://www.aki.ee/uudised/mis-saab-kui-arstid-teevad-uudishimuparinguid>
https://www.aki.ee/uudised/mis-saab-kui-arstid-teevad-uudishimuparinguid
sel teemal mis annab hea ülevaade ja ma kasutan see artikli jaoks, vaid
selles artiklis ei ole infot mis karistus võib olla selle väärteo eest.
Palun selle kohta kommentaari. Ja võite palun selgitada kui inimene näeb
et tundmatu tervishoiutöötaja on tema andmeid vaadanud kuidas täpselt ta
peab pöörduma AKI poole. Küsin kuna AKI veebileheküljel on nii palju
valikuid, kas see on rikkumisteade või midagi teine?

Heade soovidega

Jekaterina Tšernova

Ajakirjanik

Rus.Postimees.ee

Postimees Grupp