Subject: IP8238 Abja 110/15 Uue-Kariste 15kV fiidri mastide M169H2 kuni M187 remont, juhtmete vahetus, ristumise kooskõlastus teega nr 24167
From: "Sander Tiismaa" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 13:53:31 +0300

Tere!

Elektrilevil on plaanis Abja 110/15kV piirkonnaalajaama Uue-Kariste 15kV
fiidri mastide M169H2 kuni M187 remont ja juhtmete vahetamine.

Seoses antud tööga soovin kooskõlastada Transpordiametiga õhuliini
ristumise teega nr 24167 Heimtali-Uue-Kariste-Abja-Paluoja tee
kilomeetritel 12,72-12,75 ja õhuliini kulgemise tee nr 24167 kaitsevööndis
kilomeetritel 13.32 – 13,75 ja 12,70-12,81.

Ristumine teega 24167 toimub olemasoleva juhtmega, lihtsalt gabariit
muutub seoses uue mastiga nr M187. Tee kaitsevööndisse ei paigaldata
täiendavaid maste, lihtsalt olemasolev liin asendatakse uuega koos
vajalike seadmetega.

Lugupidamisega

Sander Tiismaa
Projekteerija
Elektrilevi OÜ
+372 5860 8691 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>