Subject: FW: Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju maakond elektriliitumise projekti kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 16:46:06 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit  7.1-2/25/15629-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 25, 2025 4:38 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju maakond elektriliitumise
projekti kooskõlastamine

Tere

Edastan täiendatud projekti.
Juurdepääs lahendatakse läbi rajatava veokite parkla.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 24. september 2025 14:55
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju maakond elektriliitumise
projekti kooskõlastamine

Tere

Oleme projekti materjalid üle vaadanud ning palume täpsustada ning
täiendada materjale.

*	Palume asendiplaanil kajastada, kuidas on tagatud juurdepääs
rajatavale alajaamale. Juhime tähelepanu, et riigiteelt nr 8
Tallinna-Paldiski tee ääres oleva TRAM maaüksuse kaudu juurdepääsu ei ole
võimalik rajada.

Lisame juurde, et antud nõue on TRAM ja ELV vahelises kokkuleppes
sätestatud, et „kavandatavatele alajaamadele peab olema sõidukitega
juurdepääs. Juhul kui juurdepääsuks ei ole võimalik Maanteede
projekteerimisnormidest tulenevalt uut mahasõitu rajada, siis tuleb
juurdepääs kavandada läbi naaberkinnistute või leida alajaamale uus
asukoht, kus on juurdepääs võimalik tagada.“

Juurdepääsu planeerimisel palume arvestada Põhjakaare tn 10 parkla
ehitusloa (Ehitusluba nr. 2212271/20621) aluseks oleva projektiga.

Oleme seisukohal, et täiendava IKÕ lepingu sõlmimine antud juhul ei ole
vajalik.

Palume edastada täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 16, 2025 12:32 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju maakond elektriliitumise
projekti kooskõlastamine

Tere

Projekteerin Elektrilevi OÜ tellimusel Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju
maakond liitumist elektrivõrguga.

Elektriliitumise lahendamiseks on vajalik maakaabli ja komplektalajaama
paigaldamine riigitee 8 Tallinn-Paldiski tee kaitsevööndisse.

Saadan kooskõlastamiseks vajalikud dokumendid.

Alajaama toide võetakse riigitee katastriüksusel paiknevalt olemasolevalt
maakaablilt. Riigitee katastriüksusele lisanduva kaablilõigu pikkus jääb
alla 0,5m ja jääb varasemalt seatud kastutsõiguse ala piiridesse
(olemasolev ala ulatub kinnistu piirini). Arvestades, et kasutusõiguse ala
ei muutuks, palun Transpordiameti hinnangut, kas lisanduva kaablilõigu
tarbeks on vaja sõlmida uus kasutusõiguse leping või ei ole see vajalik?

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa
Projekteerija
E-Service AS
Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>