Subject: Projekti kooskõlastamine - Ülenurme-Külitse tee T28 kergliiklusteel olemasolevate keskpinge maakaablite ümbertõstmine ja normidekohasele sügavusele paigaldamine.
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 11:07:13 +0300

Tere!

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Roadwest OÜ

Projekt nr: 3738

Projekti nimi: Ülenurme-Külitse tee T28 kergliiklusteel olemasolevate
keskpinge maakaablite ümbertõstmine ja normidekohasele sügavusele
paigaldamine.

Projekti aadress: Ülenurme-Külitse tee T28, Tõrvandi alevik, Kambja vald,
Tartu maakond

Projektiga seotud teed: 22132 Ülenurme-Külitse tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900