Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 10:45:30 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13397 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Ao küla, 
Aomärja // Jõekääru // Jürirahva // Kaltri // Koidu // Kuldvillaku // 
Kuusiku // Madise // Nessi // Pagla // Patsi // Pärtli // Rakke-Ao kergtee 
// Sirbi // Kellamäe küla, Edru-Veski tee // Triksi // Veskimetsa // Lahu 
küla, Kalmujüri // Kalmupõllu // Kilgi // Kustase // Kääri // Nõmme // 
Piibe-Lahu tee // Pärna // Saapa // Segametsa // Treieri // Tõnikse // 
Viidriku // Liigvalla küla, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee // Nõmmküla, 
Kenasauna // Kõrtsi // Luige-Risti tee // Mesika (Koeru-Rakke 110 kV 
õhuliin) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 83 lg 1 p 2 ja p 3 kohaselt on 
projekteerimistingimused vajalikud mitut kinnisasja läbiva uue elektriliini 
rajamiseks või olemasoleva elektripaigaldise nimipinge suurendamiseks 110 kV 
ja üle selle.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27557164>  (menetlus 
nr: 505800) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.