Subject: [VÄLJAST] Ed: Ettevõtlusorganisatsioonide pöördumine seoses toidu- ja veterinaarjärelevalve toimingute tegemise eest võetava tunnitasu määraga
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 09:10:01 +0200

Tere!

Pöördusime 18. jaanuaril õiguskantsleri poole seoses toidu- ja 
veterinaarjärelevalve tasu kehtestamise regulatsiooniga. Kas on teada, 
millal on oodata vastust sellele pöördumisele.

Parimate soovidega

Marko UdrasPoliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

Saatja: Marko Udras
Saatmisaeg: neljapäev, 18. jaanuar 2024 10:33
Adressaat: [email-masked]
Koopia: Mait Palts <[email-masked]>; 'Nele Peil' 
<[email-masked]>; 'Meeli Lindsaar' <[email-masked]>; Sirje 
Potisepp <[email-masked]>
Teema: Ettevõtlusorganisatsioonide pöördumine seoses toidu- ja 
veterinaarjärelevalve toimingute tegemise eest võetava tunnitasu määraga

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Toiduainetööstuse Liit, Eesti Kaupmeeste 
Liit ja Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda pöörduvad õiguskantsleri poole 
seoses toidu- ja veterinaarjärelevalve toimingute tegemise eest võetava 
tunnitasu määrade ja nende tasu määramise põhimõtetega. Palume kontrollida, 
kas regionaalministri määrus „Toidu-, sööda- ja veterinaarjärelevalve 
toimingute tegemise eest võetava tunnitasu määr 2024. aastal“ on kooskõlas 
toiduseaduse §-ga 493 ja veterinaarseaduse §-ga 87 ning kas viidatud määrus 
koos seadustes sisalduvate järelevalvetasu määramise põhimõtetega on 
kooskõlas põhiseaduse §-s 10 sätestatud õigusriigi põhimõttega, sh 
õigusselguse ja õiguskindluse põhimõtetega. Lisaks palume kontrollida, kas 
tänane õiguslik lahendus, kus järelevalvetasu tunnimäärade kehtestamine 
toimub ministri määruse, mitte seaduse alusel, on kooskõlas põhiseaduse §-ga 
113.

Ettevõtlusorganisatsioonide pöördumisega saab lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/> 
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda> 
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/> 
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>