Subject: LTKH naistekliiniku avalik pöördumine
From: "Piret Veerus" <[email-masked]>
To: "Kairi Vaher" <[email-masked]>, "Karl Sander Kase" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "EPS" <[email-masked]>, "juhatus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 15:11:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Avalik pöördumine

Austatud EV Sotsiaalminister dr Karmen Joller, austatud Tallinna
abilinnapea pr Riina Solman, austatud LTKH nõukogu, austatud Tallinna
Haigla nõukogu, lugupeetud Eesti Vabariigi Sotsiaalministeeriumi, Eesti
Arstide Liidu, Eesti Naistearstide Seltsi, Eesti Lastearstide Seltsi,
Eesti Perinatoloogia Seltsi ja Eesti Ämmaemandate Ühingu esindajad

Käesolevaga edastan manuses Lääne-Tallinna Keskhaigla naistekliiniku
töötajate pöördumise, milles nad väljendavad muret tekkinud olukorra
pärast Eesti ühes suuremas naistekliinikus. Oleme sügavalt mures Tallinnas
ja Põhja-Eestis naistele ning peredele pakutava abi kvaliteedi ning
jätkusuutlikkuse pärast.

LTKH naistekliiniku nimel teiepoolsele abile lootes

Piret Veerus.

Mobiili nr 5234293

E-post: [email-masked]

Piret Veerus

Naistekliiniku juhataja | AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

6665678 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.keskhaigla.ee/> www.keskhaigla.ee