Subject: RE: E-Kinnistusraamatu päringud
From: "Triin Kiviking" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 12:06:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan juhatuse liikme poolt digiallkirjastatud avalduse.

Parimat

Triin Kiviking
Finantskontroller

Delfi Meedia AS |  Narva mnt 13, 10151 Tallinn
Mob: +372 5666 6636 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 4:20 PM
To: Triin Kiviking <[email-masked]>
Subject: RE: E-Kinnistusraamatu päringud

Alates 15.01.2025 muutus e-kinnistusraamatust tehtavate päringute osas
seadus ning füüsilisest isikust kinnisasja omaniku nime ja isikukoodi
järgi andmeid saavad otsida ainult kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 42
nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks:

1) advokaat õigusteenuse osutamise eesmärgil;

2) ajutine pankrotihaldur ja pankrotihaldur pankrotimenetluse
läbiviimiseks vajalike andmete saamise eesmärgil;

3) avalik-õiguslik juriidiline isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid
seaduses sätestatud avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

4) isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid isikuandmete kaitse seaduse
§-s 4 nimetatud eesmärgil;

5) kohtutäitur;

6) krediidiasutus, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
ülesannete täitmiseks;

7) notar;

8) muu isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

9) usaldusisik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid füüsilise isiku
maksejõuetuse seaduse § 53 lõike 2 punktis 1 nimetatud ülesande
täitmiseks.

Delfi Meedia AS lepingul hetkel e-kinnistusraamatust füüsilise isiku järgi
otsingu võimalust ei ole.

Kui Delfi Meedia AS kuulub kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 42
nimetatud isikute hulka, palume saata juhatuse liikme poolt digitaalselt
allkirjastatud avaldus, kus on ära toodud viited, milliste seaduses
sätestatud ülesannete täitmiseks vajatakse juurdepääsu füüsilise isiku
nime ja isikukoodi järgi otsingule.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Triin Kiviking <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 1:42 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked]>
Subject: RE: E-Kinnistusraamatu päringud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annab veateate, pilt lisatud manusena.
Saan aru, et hiljuti on seadust muudetud ja meediaettevõtetel on nime
järgi otsimise õigus, kuid selleks peab olema leping?

Parimat

Triin Kiviking
Finantskontroller

Delfi Meedia AS |  Narva mnt 13, 10151 Tallinn
Mob: +372 5666 6636 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 11:11 AM
To: Triin Kiviking <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: E-Kinnistusraamatu päringud

Tere

Palun täpsustage, mida tähendab „ei saa teha kinnistusraamatus päringuid“?

Kas ta ei saa kinnistusraamatusse sisse, kas ta saab mingisuguse veateate
päringu tegemisel?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Triin Kiviking <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 11:01 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: E-Kinnistusraamatu päringud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Miks ei saa Delfi Meedia AS poolt kasutaja Tarmo Vahter teha
kinnistusraamatus päringuid?

Parimat

Triin Kiviking
Finantskontroller

Delfi Meedia AS |  Narva mnt 13, 10151 Tallinn
Mob: +372 5666 6636 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]