Subject: FW: Drivestonia proloog, 28. aprill 2024
From: "Mihkel Merilo" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 11:26:24 +0200

Tere

Palun sisestada taotlus Deltasse Jaak Saardile täitmiseks.

Parimat

Mihkel Merilo

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus lääne 
osakond

+372 59 8182 95

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Margus Murakas <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 28, 2024 10:46 AM
To: Mihkel Merilo <[email-masked]>
Subject: RE: Drivestonia proloog, 28. aprill 2024

Tere!
Taotlus manuses. Kuna korraldame Drivestoniat M1 OÜ alt, mille juhatuse 
liige on mu poeg Henri, on taotlusel ka tema allkiri.

Parimat,
Margus Murakas

On Wednesday, 27. March 2024 at 08:46, Mihkel Merilo < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]> 
wrote:

Tere

Palun teha ametlik taotlus Transpordiametile avaliku ürituse korraldamiseks.

Link: 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-03/Liiklusv%C3%A4lise%20tegevuse%20loa%20taotlus%20%28avalik%20%C3%BCritus%29.doc> 
Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) | 42 KB | doc

Täidetud taotlus saata [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Parimat

Mihkel Merilo

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus lääne 
osakond

+372 59 8182 95

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Margus Murakas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 26, 2024 9:29 AM
To: Mihkel Merilo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Drivestonia proloog, 28. aprill 2024

Tere!

MIna keegi Margus Murakas. Sain Teie kontkati hr. Saardilt ning pöördumise 
põhjus on soov teha sõiduürituse Drivestonia proloog Läänemaa teedel, 
täpsemalt Rummu ja Liivaküla vahelisel lõigul.
Drivestonia põhiüritus toimub 20.-21. juuni Harjumaa, Lääne-Virumaa, 
Peipsiääre ning Lõuna-Eesti teedel.

Tahasi proloogi juurde: nii proloogil kui põhiüritusel stardivat autod 
1-minutiliste intervallidega. Proloogi puhul sõidaksid juhid antud lõiku 3 
korda ning siis olekski üritus läbi. Sõitmisele eelneb kohustuslik 
turvabriifing.
Sooviksime võimalusel tee sulgeda 28ndal aprillil kell 10:00-15:00. Mõistagi 
kannaksime lisakulud, mis ürituse järgselt tee hooldamisel tekkida võivad. 
Samuti räägiksin asja läbi Haapsalu linnaga ning käiksin läbi ka tee ääres 
elavad inimesed, et neid üritusest teavitada.

Manuses ka Ramuddeni liiklusskeem.

Küsimusteks-täpsustusteks avatud.
Ikka parimat,
Margus Murakas