Subject: Lairiba toetusmeetme määruse tagasiside
From: "Triin Kalinin" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Raigo Iling - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Oliver Gailan \(Guest\)" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 08:16:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Elisa Eesti tagasiside kooskõlastusel olevale lairiba toetusmeetme 
määrusele.

Tervitades

TRIIN KALININ

Regulatiivsete suhete juht

+372 58 229 314

+372 6 600 600

 <https://www.elisa.ee/> www.elisa.ee

 <https://www.facebook.com/elisaeesti> 
<https://www.instagram.com/eluelisas> 
<https://www.youtube.com/user/Eestielisa> 
<https://www.linkedin.com/company/elisa-eesti-as>

 <https://www.elisa.ee/>

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.