Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 10:56:40 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/12307 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Ojapõllu // 
Ojavälja // Vana-Kivisilla (elektri maakaabel koos liitumiskilbiga) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 2.1. Kavandatav kaabitrass asub riigitee, 11342 
Saku-Tõdva tee, kaitsevööndis (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast); 
läbib maaparandussüsteemi maa-ala /Saku soo/ ja Kivisilla peakraavi kui 
eesvoolu kaitsevööndit (15 + 15 m) ning kalda piiranguvööndit (50 + 50 m), 
ehituskeeluvööndit (25 + 25 m) ja veekaitsevööndit (10 + 10 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27430674>  (menetlus nr: 
495916), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.