Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:18:03 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/02123 aadressile Harju maakond, Saue vald, Kaasiku küla, 11381 
Munalaskme-Laitse tee // Aasaotsa // Anni // Anni-Söödipõllu tee // 
Ansari-Teeääre // Kaasiku kergtee L15 // Kaasiku kergtee L16 // Koka // 
Liblika // Loksu // Loksu-Meistri // Niidu // Otsa // Paju-Allika // 
Põrguväe // Tuuliku-Magaski tee // Vana-Ansari // Laitse küla, Kernu 
metskond 88 // Kernu metskond 6 // Vansi küla, Magaski (Munalaskme-Laitse 
jalg- ja jalgrattatee) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Saadame teile projekteerimistingimuste taotluse 
kommenteerimiseks ja arvamuse avaldamiseks. Valminud on esialgne 
eskiisjoonis, millele ootame teie tagasisidet.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27843028> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (GERTHARD TINTS) poole.