Subject: Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Urve Vool" <[email-masked]>, "Tea Tassa" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:11:19 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Ettepanek hindamiskomisjoni muutmiseks

Registreerimise kuupäev: 21.05.2024
Registreerimisnumber: 10-1.1/24/2303

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
[email-masked] <mailto:[email-masked]>