Subject: Muudatused teatavates ELi eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud teatavate isikute ja üksuste vastu
From: "Gerli Kodusaar" <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>, "Mariliis Sepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 11:15:57 +0300

Tere!

Euroopa Komisjon otsustas 26.08.2026 teha muudatused teatavates
eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud
teatavate isikute ja üksuste vastu. Muudatustega ajakohastati piiravate
meetmete loetelus 21 kannet, sh 13 isiku ja 8 üksuse andmeid. Muudatused
tulenevad ÜRO julgeolekunõukogu sanktsioonide komitee 18.08.2026
otsustest.

Muudatuste jõustamiseks võttis Komisjon vastu rakendusmääruse (EL)
2026/1965
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:32026R1965> ,
millega muudetakse 360. korda nõukogu määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:02002R0881-2026
0721> (EÜ) nr 881/2002.

Tervitades

Gerli Kodusaar

Välisministeerium

Peaspetsialist

Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn