Subject: kinnitus RE: Temporary Restricted Areas for UAS Demonstration
From: Jõhvi Lennuväli <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>,Jõhvi Lennuväli <[email-masked]>
Cc: "Aare Rebban" <[email-masked]>, "Ilmar Aun" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 14:07:42 +0200

Tere

Kinnitan, et 4. märtsil 2025 plaanitud tegevus (mehitamata õhusüsteemide
demonstratsioonilennud), millele on allolevas kirjas viidatud, on Jõhvi
lennuväljaga kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Rein Luuse

Arendusnõunik

Jõhvi Vallavalitsus

+372 336 3745 +372 508 3226

Kooli 2 Jõhvi 41595

 <http://www.johvi.ee/> www.johvi.ee

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 2:23 PM
To: Jõhvi Lennuväli <[email-masked]>
Subject: Temporary Restricted Areas for UAS Demonstration

Tere

Transpordiametile on tulnud taotlus kehtestada piiranguala mehitamata
õhusüsteemide (UAS) demonstratsioonilendude jaoks, mis toimuvad 4. märtsil
2025 kell 06:00 UTC – 6. märtsil 2025 kell 18:00 UTC. Soovitatud ala
hõlmab Jõhvi lennuvälja territooriumi.
Palun kinnitage, et Teiega on see tegevus eelnevalt kooskõlastatud ja
piiranguala kehtestamiseks puuduvad vastuolud.

*	Applicant: James Acuna, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , +372 5367 1607
*	Contact Number: +372 5367 1607
*	Coordinates: Centered at 59.329376, 27.389973, with a 1,000m
radius
*	Altitude: Surface (SFC) to 120m AGL
*	Timeframe: 04 March 2025, 06:00 UTC – 06 March 2025, 18:00 UTC
*	Purpose: Low-level UAS demonstrations for participating operators
to showcase capabilities

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.