Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Riigitee 15 Tallinna-Rapla-Türi tee km 58,60-58,85 lõigu põhiprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 22:55:02 +0300

Tere

Teile on saadetud Muinsuskaitseameti dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument.

Reg.nr: 5-10/2295-1
Saatja nr: 8-1/24-006/15852-1
Sisu: Olete saatnud Muinsuskaitseametile tutvumiseks 
projekteerimistingimused Riigitee 15 Tallinna-Rapla-Türi tee km 58,60-58,85 
lõigu ehitusprojekti koostamiseks.
Tutvunud dokumendiga, palun lisada tingimuste punkti 5.8 "Kitsendused" 
alapunkt Muinsuskaitse ning selle alla järgnev tekst:
Planeeritav teelõik asub osaliselt riiklikult kaitstava kultuurimälestise 
Kehtna mõisa park (reg nr 15199) alal (Lasteaia tänavast põhja poole jääval 
lõigul) ning osalt selle kaitsevööndis (Lasteaia tänavast lõuna poole jääval 
lõigul).
Mälestisel tehtavad tööd tuleb kooskõlastada Muinsuskaitseametiga.

Lugupidamisega
Muinsuskaitseamet

Madis Mikkor; [email-masked]
53401647