Subject: Kinnituskiri analüüsiandmestiku kustutamise kohta
From: "Ethel Maasing - STAT" <[email-masked]>
To: Madli Jõeleht - SOM <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 16:55:55 +0300

Tere!

Kinnitan, et uuringu „Analüüs (paari)suhtevägivalla levikust ja
tagajärgedest Eestis“ jaoks kasutatud analüüsiandmestik on kustutatud.

Tervitades

Ethel Maasing

teenusejuht

tellimustööde teenustiim

Statistikaamet

 <https://www.stat.ee/> www.stat.ee

51948520

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://x.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet. Kui te ei ole
selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage e-kiri
arvutist.