Subject: Külastus Justiitsministeeriumisse
From: MTÜ Õigus <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: "Helen Uustalu", "Kaidi Meristo", "Kadi Karus",Kärt Repponen, "Maria-Elisa Tuulik", "Anna-Liis Uuetoa"
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:50:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Tallinna Tehnikaülikoolist, täpsemalt 
tudengiorganisatsioonist MTÜ Õigus. Korraldame iga-aastast Õigus Weeki, 
mille raames soovime õigusteaduse tudengitele pakkuda huvitavaid õppekäike 
ja uusi kogemusi ning teadmisi.

9. aprill on meil plaanitud õppekäik ning sooviksime seda väga läbi viia 
just Justiitsministeeriumis. Sooviksime tutvuda ministeeriumi igapäevaste 
toimetuste ja ülesannetega ning rohkem teada saada ka Eesti ja EL vahelisest 
koostööst. Kuna TalTechis õpime rahvusvahelist õigust, siis oleks see meie 
jaoks väga huvitav.

Kas meil oleks võimalik Teiega koostööd teha ja korraldada miniteeriumis 
õppekäik? Näha erinevaid ruume ja saada teada rohkem igapäeva elust 
Justiitsiministeeriums. Lisaks uurin, kas võimalus oleks õppekäiku läbi viia 
inglise keeles? Kindlasti oleks hea ennast kurssi viia ka tulevaste 
karjäärivalikutega Justiitsministeeriumis.

Jään Teie vastust ootama!

Parimate soovidega
Miia-Liisa Musting
Director of Foreign Affairs

Tallinn Law Students Association, MTÜ Õigus Juuratudengid

 [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 www.taltech.ee/mtuoigus 
<https://taltech.ee/en/department-law/student-association>
 <https://www.facebook.com/MTUOigus> 
<https://www.linkedin.com/company/mt%C3%BC-%C3%B5igus-juuratudengid> 
<https://www.instagram.com/mtuoigus/>