Subject: T-477/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 16:41:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/450
Kohtuasja number: T-477/26
Vastuse kuup�ev: 02.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elektrienergia tarnimine; energiatoodete ja elektrienergia 
maksustamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2003/96/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8966

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium