Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 13:00:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev K, 26/02/2025 - 13:00

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Värska Südamekodu oü 12644292

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Saatse kool, Saatse küla, Setomaa vald, Võrumaa 64037 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kati Arkman-Prükk

Teenuse osutamise koha aadress
Saatse kool, Saatse küla, Setomaa Vald, Võrumaa

Planeeritud kohtade arv
59

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-02-26

Taotluse esitaja nimi
Kati Arkman-Prükk

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

IMG_20250225_161608.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/435/IMG_20250225_161608.jpg> 
(1.15 MB)

Joogivee analüüs

Skanner_20250225 (5).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/435/Skanner_20250225%20%285%29.pdf> 
(1.92 MB)