Subject: [DKIM katki]Arvamus (Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu avalik väljapanek 06.06.2026-09.08.2026).
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 15:40:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Lääneranna Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument "Arvamus (Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu avalik väljapanek 06.06.2026-09.08.2026).", mis on 
registreeritud 06.08.2026 numbriga 2026/8-1/662-2.
Kontaktinfo
Lääneranna Vallavalitsus
Jaama tn 1, Lihula linn 90302 Lääneranna vald
Telefon: 472 4630
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>