Subject: FW: Teade vastuvõtmist vajava dokumendi kohta 3-24-1160 (2) "Kuressaare Haigla SA määruskaebus Tallinna Halduskohtu 14.06.2024 määruse peale"
From: "Mall Hiet" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 1 Jul 2024 14:39:23 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 9:04 AM
To: Susanna Jurs <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teade vastuvõtmist vajava dokumendi kohta 3-24-1160 (2) "Kuressaare 
Haigla SA määruskaebus Tallinna Halduskohtu 14.06.2024 määruse peale"

Lugupeetud Susanna Jurs

E-toimik annab teada, et Teile on vastuvõtmiseks saadetud uus dokument 
menetluses nr 3-24-1160 (2) "Kuressaare Haigla SA määruskaebus Tallinna 
Halduskohtu 14.06.2024 määruse peale".
Dokumendi info: 
<https://www.e-toimik.ee/aet/pages/toolaud/Toolaud_esileht.aspx?NToCmjCJdKB6PEb3Rbzl1uBPL16afSJP2DbSNmZKfstVES3Ex_P4iUY6xMSB6kcFQUX6VRtJXTMvPxiH-PHTlQ2> 
Kohtumäärus nr. 3-24-1160/18, 01.07.2024. Koostaja: Villem Lapimaa

Menetlusega on võimalik tutvuda e-toimikus aadressil: 
<https://www.e-toimik.ee/> www.e-toimik.ee. Sisenemiseks saab kasutada 
ID-kaarti, Mobiil-ID-d või Smart-ID-d.

Dokumendi saate vastu võtta e-toimikus dokumenti avades või kinnitades 
kättesaamist. Menetleja täiendav teavitamine dokumendi kättesaamisest ei ole 
vajalik.
Kui Teil ei ole võimalik dokumenti e-toimiku kaudu vastu võtta, palume 
sellest teada anda menetlejale ning edastada ka sidevahendi andmed, mille 
kaudu Teil on võimalik dokument vastu võtta. Sellisel juhul tuleb Teil 
dokumendi kättesaamisest menetlejat teavitada digitaalselt allkirjastatud 
kinnitusega.

Menetlev asutus: Tallinna ringkonnakohtu halduskolleegium
Kontaktandmed:
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: 628 2787

Lugupidamisega
e-toimik

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.