Subject: Päring KOV sotsiaaleluruumide investeeringute tulevaste rahastusvõimaluste kohta
From: "Cessika Hindriksoo" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Sep 2026 11:01:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!
Palun edastada minu pöördumine võimalusel hoolekande osakonnale või
sotsiaalvaldkonna investeeringutoetustega tegelevale spetsialistile.
Kastre vallas kaalume tulevikuprojektina täiendavate sotsiaaleluruumide ja
toetatud elamise võimaluste loomist. Võimalike lahendustena näeme kas uue
hoone rajamist või olemasoleva vallale kuuluva hoone rekonstrueerimist.
Sooviksin uurida, kas Sotsiaalministeeriumil on lähiaastateks kavandamisel
uusi Euroopa Liidu või riigieelarvelisi investeeringutoetusi, mille kaudu
saaksid kohalikud omavalitsused rahastada:
*   sotsiaaleluruumide loomist;
*   eluruumi tagamise teenuse arendamist;
*   teenusmajade või kogukonnapõhiste toetatud elamiste rajamist;
*   olemasolevate hoonete rekonstrueerimist nimetatud teenuste
osutamiseks.
Oleme teadlikud varasemast „Kogukonnapõhiste toetatud elamiste loomine
teenusmajas“ meetmest ning soovime teada, kas sellele või sarnasele
tegevusele on kavandamisel jätkumeetmeid või uusi taotlusvoore.
Projekt on hetkel idee ja vajaduse kaardistamise etapis, mistõttu oleks
meile väga väärtuslik ka teadmine, milliseid ettevalmistavaid tegevusi
soovitate kohalikul omavalitsusel juba praegu teha, et olla võimaliku
tulevase taotlusvooru avanemisel valmis.
Ette tänades

Poka Sotsiaalteenuste Keskus
Cessika Hindriksoo
Projektijuht
+37253306993