Subject: Rahvastikregistri seaduse ja Rahvastikuregistri andmebaasi muutmise ettepanek
From: "Senny Pello | CONCORDIA" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 17:07:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Justiits- ja Digiministeeriumi esindajad,

Tegelen igapäevaselt perekonnavaidlustega ning teen ettepaneku, mis
vähendab vaidlevate vanemate vaidlusi, kohtute töökoormust ning ka
kohalike omavalitsuste koormust.

Nimelt elab Eestis lapsi vahelduva elukorralduse alusel, kas siis vanemate
kokkuleppel, riikliku vanemluskokkuleppe või kohtulahendi alusel, kuid
vanematel on endiselt ühine hooldusõigus ja osad vanemad ei suuda kokku
leppida selles, kumma vanema juures on alaealise lapse või laste õigusliku
tähendusega elukoha aadress sellistel juhtudel. RRS ei võimalda kanda
sisse kahte õigusliku tähendusega elukoha aadressi.

Teen ettepaneku, et RRS muudetakse ja täiendatakse ning ka
Rahvastikuregistri andmebaasi muudetakse ja täiendatakse selliselt, et
ühist hooldusõigust omavate vanemate alaealiste laste puhul, kellel on
vahelduv elukoht, saab kas vanemate kokkuleppel või kohalik omavalitsus
vanemate vaidluse korral kanda Rahvastikuregistrisse 2 õigusliku
tähendusega elukoha aadressi ehk mõlema vanema õigusliku tähendusega
elukoha aadressi.

Lugupidamisega,

Senny Pello-Lepik

vandeadvokaat, partner

-------------------------------------------

Advokaadibüroo Concordia

Maakri 29, 10145 Tallinn

Telefon: (+372) 626 2062

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.concordia.ee/> www.concordia.ee

 <http://www.european-law-firm.com/> www.european-law-firm.com

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Kui olete selle saanud ekslikult,
palume e-kirja koos kõigi manustega kustutada ning teavitada sellest
e-kirja saatjat.