Subject: FW: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee kergliiklustee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 08:40:29 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Veiko Hansar | Viru-Nigula.ee <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 12:55 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee kergliiklustee

Tere,

Kinnistute Kalvi tee 1 ja 3 on üleüldiselt nõus ohverdama osa oma
kinnistust kergliiklustee ehituseks. Selleks tahaksime saada tehnilisi
tingimusi(mis laius ja kuidas peaks olema lahutatud kergliiklustee
sõiduteest).  Siis saaksime asjaga edasi minna(kas üldse on
Transpordiametile liiklusohutuse seisukohast vastuvõetav sinna midagi
ehitada)?

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Veiko Hansar | taristuspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372  5750 2662

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 15, 2025 09:56
To: Veiko Hansar | Viru-Nigula.ee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee kergliiklustee

Tere.

Olete pöördunud Transpordiameti poole sooviga saada nõuded kergliiklustee
rajamiseks Viru-Nigula alevikus riigitee 17160 Viru-Nigula - Aseri tee
kaitsevööndisse lõigul km 0,12-0,29, so Kirikaia tänavast kuni olemasoleva
kergliiklusteeni.

Palume nõuete väljastamiseks lisainfot.

*	Kummale poole riigiteed kavatsete kergliiklustee rajada?  Kas
skeemil tähistatud teepoolele, so Kalvi tee 1 ja 3 kinnistute poolsesse
külge)?

*	Millist kergliiklustee lahendust olete silmas pidanud, kuhu  on
mõeldud kergliiklustee paigutada.
*	Kas on juba kokkuleppeid/suhtlust kinnistute omanikega, keda
kergliiklustee rajamine võib puudutada.

Infoks, et vastavalt ehitusseadustiku  § 99 lg 2 annab tee, välja arvatud
riigitee, projekteerimistingimused koos liikluskorralduse nõuetega
kohaliku omavalitsuse üksus. Arvestades avaliku huviga oleks soovitav
korraldada kergliiklustee projekteerimistingimuste andmine avatud
menetlusena, mis võimaldab teha otsuseid kinnistute osas, mida
kergliiklustee rajamine võib puudutada. Transpordiameti nõuded palume
lugeda menetluse sisendiks.

Jääme ootama Teie tagasisidet ja lisainfot.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Veiko Hansar | Viru-Nigula.ee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 8, 2025 3:18 PM
To: Eve-Mai Valdna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 17160 Viru-Nigula - Aseri tee

Tere,

Kellelt oleks võimalik teavet saada T-17160 Viru-Nigula - Aseri tee,
Viru-Nigula alevikku kergliiklustee ehituseks tehniliste tingimuste
saamiseks?

Kavandatud kergliiklutee asukoht:
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/qDDAo7VB

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Veiko Hansar | taristuspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372  5750 2662

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.