Subject: FW: Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustuse projekti kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 09:29:47 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Kiri tuli sisse 03.04.2026

Delta viide 7.1-2/26/3317-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Silver Knäzev <[email-masked]>
Sent: Friday, April 3, 2026 11:44 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustuse projekti 
kooskõlastamine

Tere taas

Eelmine kiri liikus liiga kiiresti teie poole 😊

Vaatasime koostöös Lääne-Harju vallaga projekti tähelepanekud üle. Vatsavalt 
tähelepanekutele oleme teinud projekti muudatusi ja täiendusi. Uuendatud 
versioon projektist on laetav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/zfv28b82oc462plc5j95x/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i352ack0kbfz6l6glfgtgc1dn 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/zfv28b82oc462plc5j95x/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i352ack0kbfz6l6glfgtgc1dn&dl=0> 
&dl=0

Vastused koos tähelepanekutega on esitaud manuses olevas failis punase 
tekstiga.

Tagasisidet ootama jäädes

Häid pühi!

Silver Knäzev
Edites OÜ
+37256500790

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

From: Silver Knäzev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 3, 2026 11:41 AM
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Merike Joonsaar' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustuse projekti 
kooskõlastamine

Tere

Vaatasime koostöös Lääne-Harju vallaga projekti tähelepanekud üle. Vatsavalt 
tähelepanekutele oleme teinud projetki muudatusi ja täiendusi. Uuendatud 
versioon projetkist on laetav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/zfv28b82oc462plc5j95x/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i352ack0kbfz6l6glfgtgc1dn 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/zfv28b82oc462plc5j95x/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i352ack0kbfz6l6glfgtgc1dn&dl=0> 
&dl=0

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 20, 2026 12:56 PM
To: Silver Knäzev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustuse projekti 
kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning esitame tähelepanekud.

Tähelepanekud lisatud manusesse.

Juhime tähelepanu, et tulenevalt projekti mahukusest ning asjaoludest võib 
uute materjalide esitamisel asjaolusid ning tähelepanekuid lisanduda (sh 
valgustuse osas).

Vajadusel võite täiendavalt helistada või kirjutada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Silver Knäzev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 27, 2026 12:16 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustuse projekti 
kooskõlastamine

Tere

Palume Transpordiameti kooskõlastust Lääne-Harju Vallavalitsuse poolt 
tellitud tööprojektile „ Kloogaranna tee äärse kergliiklustee valgustus", 
töö nr 2527.

Projekti saate alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/nsmwe0f519xnawrbye9c7/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i493ocrahp9e3kbfp6s4qlgda 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/nsmwe0f519xnawrbye9c7/2527_TP_Kloogaranna-kergtee-valgustus.asice?rlkey=i493ocrahp9e3kbfp6s4qlgda&dl=0> 
&dl=0

Suured tänud ette

Parimate soovidega

Silver Knäzev
Edites OÜ
+37256500790

www.edites.eu <http://www.edites.eu/>