Subject: FW: Soodla tee nr 11133 liiklusrahustamise võimalused ja kiirusepiirangu muutmine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 13:36:39 +0300

From: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 26, 2026 9:21 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Inga Vainu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Soodla tee nr 11133 liiklusrahustamise võimalused ja
kiirusepiirangu muutmine

Tere

Projekteerime Anija Vallavalitsuse tellimusel Soodla–Pillapalu
kergliiklusteed. Seoses projekti koostamisega on kohalik omavalitsus
suhelnud Soodla küla elanikega ning elanikud on avaldanud soovi rakendada
kohalikul Soodla tee nr 11133 lõigul liiklust rahustavaid meetmeid või
vähendada kehtivat kiiruspiirangut, et sõidutee jääks ühiskasutusse
kergliiklejatega.

Antud teelõigul on hetkel kehtivaks suurimaks lubatud sõidukiiruseks 50
km/h.

Palume Transpordiameti seisukohta ja võimalikke ettepanekuid või
tingimusi:

*	kiiruspiirangu alandamiseks antud teelõigul;
*	liiklust rahustavate elementide või meetmete rakendamiseks.

Samuti palume võimalusel välja tuua, milliste tingimuste või nõuete
täitmisel oleks vastavate meetmete rakendamine Transpordiameti hinnangul
põhjendatud ja aktsepteeritav.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/