Subject: RE: Mäeotsa 4 - projekteerimistingimused ja planeeringud
From: "Andrus Umboja" <[email-masked]>
To: "Mikk Mutso" <[email-masked]>
Cc: "'Tarmo Laur'" <[email-masked]>, "'Reno Kirtsi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Aug 2023 17:10:58 +0200

Tere, TRAM poolt on selliste nõuete esitamine kindlasti
ebaproportsionaalne:

1.	Pole selge, kas Mäeotsa tee 2 DP jõuab kunagi kehtestamiseni ja
seega ka realiseerimiseni.
2.	Pole proportsionaalne panna Mäeotsa tee 4 DP arendajale kohustusi,
mis on vajalikud Mäeotsa tee 2 DP võimalikust lahendusest tulenevalt.
3.	TRAM rekonstrueeris maantee 11302 2013/14, üle tee asub nn Ilumäe
piirkond, kus pea 20 majapidamist, siis ei pidanud nad vajalikuks
samalaadsete nõuete rakendamist – aeglustusrajad ja saarega ülekäigurada
jne. Võrreldes Ilumäe piirkonnaga ning samuti sõidu ja  kergteed kasutava
Loo ja Lagedi piirkonna elanike ja transiitliiklejate arvuga lisandub
Mäeotsa tee 4 DP alale marginaalne hulk inimesi ja autosid, kes seda teed
täiendavalt kasutama hakkavad.
4.	Mäeotsa tee ristumiskoha katte parameetrid on isegi paremad kui
Ilumäe teel. Seega pole ristmiku laiendamise nõue põhjendatud.

Tervitustega

Andrus Umboja

From: Mikk Mutso <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 30, 2023 12:50 PM
To: Andrus Umboja <[email-masked]>
Cc: 'Tarmo Laur' <[email-masked]>; 'Reno Kirtsi'
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Mäeotsa 4 - projekteerimistingimused ja planeeringud

Tere,

Kirjutan seoses Loo alevikus, Mäeotsa 4 juurdepääsutee projekteerimisega.
Nagu aru saame on paralleelselt Mäeotsa 4 planeeringule veel tegemisel ka
Mäeotsa 2 planeering (planeeringu TRAM’i poolsed tingimused manuses oleva
kirja lisas), mis käsitleb sama ristmiku lahendust.

Projekteerijatena vajaksime sisendit, millest me peaksime antud juhul
lähtuma. Helistan üle ja räägin täpsemalt, äkki oskab nõu anda.

Mikk Mutso

OÜ Esprii

Tel. 50  26 788

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.esprii.ee <http://www.esprii.ee/>