Subject: Nevel Eesti hinnataotlused
From: Ülo Stokkeby <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Cc: Jana Mihkelson-Pärna, "Sanna Schwede", "Heliko Nava",Peeter Põldvee
Date: Wed, 7 May 2025 10:25:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun teiega kokkusaamist Tootsi, Lavassaare, Mooste, Uuemõisa, Taebla ja
Palivere võrgupiirkondade hinnataotluste asjus.

Nevel Eestit esindavad meie hinnataotluste koostajad Kristiina Malm-Olesk
ja Talvi Roosmaa KPMG Baltics OÜ-st ja mina.

Lugupidamisega

Ülo Stokkeby

Tootmisjuht

Nevel Eesti OÜ

+372 5145597

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.nevel.com/et/> www.nevel.com/et/