Subject: FinanceEstonia arvamuse tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule
From: Anu Müürsepp <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Marilin Reintamm - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 10:47:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Suur tänu FinanceEstonia kaasamise eest! Edastan FinanceEstonia arvamuse 
tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse 
eelnõule.

Oleme valmis tegema igakülgset koostööd täiendavate küsimuste 
kerkimisel.

FinanceEstonia on Eesti finantssektori katusorganisatsioon, mille eesmärk 
on toetada Eesti finantssektori arengut, innovatsiooni ja finantsteenuste 
eksporti. Esindame oma töös ja tegemistes enam kui 90 finantssektoris 
tegutsevat ettevõtet.

Heade soovidega

Anu Müürsepp
FinanceEstonia tegevjuht 	 <https://financeestonia.eu/>

 <tel:+372 50 11107> +372 50 11107
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://financeestonia.eu/>